נשיא ברזיל בהתבטאות אנטישמית; השגריר ינזף

אתר קול חי No Comments on נשיא ברזיל בהתבטאות אנטישמית; השגריר ינזף

נשיא ברזיל לולה דה סילבה בהתבטאות אנטישמית חמורה: מה שישראל עושה בעזה זה דומה לשואה שהיטלר עשה ליהודים. נתניהו הגיב: "חציית קו אדום"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערה לאחר התבטאות חמורה ואנטישמית של נשיא ברזיל לולה דה סילבה, שאמר ש"מה שישראל עושה בעזה זה דומה לשואה שהיטלר עשה ליהודים". שר החוץ ישראל כ"ץ זימן את שגריר ברזיל בישראל לנזיפה בעקבות האמירה החמורה.

ראש הממשלה נתניהו התייחס לכך: "הדברים של נשיא ברזיל מבישים וחמורים. מדובר בזילות השואה ובניסיון לפגוע בעם היהודי ובזכותה של ישראל להגן עצמה. ההשוואה בין ישראל לשואת הנאצים ולהיטלר היא חציית קו אדום. ישראל נלחמת למען הגנתה והבטחת עתידה עד לניצחון המוחלט והיא עושה זאת תוך שמירה על הדין הבינלאומי. החלטתי עם שר החוץ ישראל כץ לזמן את שגריר ברזיל בישראל לשיחת נזיפה חמורה במיידי".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר בתגובה לדבריו של נשיא ברזיל: ״דבריו הבזויים של נשיא ברזיל מעוררים קבס, אך אינם מפתיעים כלל, כאשר מדובר בנשיא מושחת, תומך נלהב של ארגון ה-BDS אשר בחמאס רואים בו ידיד קרוב. מדינת ישראל וצה״ל נלחמים בעזה מלחמה מהמוצדקות ביותר, שום מנהיג אנטישמי לא יגיד לנו כיצד לפעול להחזרת הביטחון לעם המופלא שלנו".



0 תגובות